سبک زندگی


تهدید سلامت جنسی و جسمی با خوردن فست فود

فست فود ، مضررات فست فود

فست فودها غذاهایی هستند که به دلیل آماده شدن زود و راحت والبته داشتن ظاهری جذاب تبدیل به یکی از پرطرفدارترین غذاها شده اند که اگر بدانیم چه خطرات جبران ناپذیری بر سلامت ما دارند هرگز به سراغ آنها نخواهیم رفت.


حرفهایی که نباید به مجردها گفت!

روابط عاطفی ، ازدواج
دختری که همه دوستانش به خانه بخت رفته اند، در صورتی که خیال ازدواج کردن داشته باشد، می داند که با بالا رفتن سن خیلی از امتیازهایی که در ذهن دیگران دارد را از دست می دهد. در ادامه مطالبی را بیان خواهیم کرد که بهتر از گفتن آن ها به مجردها خودداری کنید.


این قرار عاشقانه را عدد بده!

این قرار عاشقانه را عدد بده!/ شماره گویا برای دوستی و ازدواج موقت!

«آمار طلاق بالا رفته و در ازای آن آمار ازدواج کاهش پیدا کرده است.» این صحبتی است که اغلب از سوی مسئولان مختلف می‌شنویم. کسی نمی‌پرسد چرا آمار اینگونه است و کسی توضیحی واضحی هم ندارد؛ اما همین یک جمله باعث می‌شود تا عده‌ای نانشان را در رساندن جوانان به یکدیگر حتی به صورت موقت ببینند. نانی که ساده به دست می‌آید یک شماره گویا ثبت می‌کنی و برای به اصطلاح رساندن جوانان به یکدیگر، دقیقه‌ای 1600 تومان پول به جیب می‌زنی.


بازی ذهنی مردانه روی زن‌ها

mental-game

بازی ذهنی به رفتارهای عمدی گفته می‌شود که با هدف خاصی صورت بگیرد.

بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زن‌ها بازی‌های ذهنی انجام دهند. اگر از خودتان می‌پرسید که بازی‌های ذهنی چه هستند، باید بگوییم که این بازی‌ها انواع مختلفی دارند ولی همه آنها یک ویژگی دارند: فرستادن سیگنال‌های مختلط برای بازی کردن با احساسات کسی.


اهمیت مشاوره قبل از ازدواج


مشاوره قبل از ازدواج

  همه خانواده ها بر این باورند که ازدواج را نباید سرسری گرفت بلکه باید با مطالعه و براساس معیار های حقیقی؛ همسر را انتخاب کرد. از همین روست که مشاوره قبل از ازدواج با یک متخصص یا یک مشاور خبره که در امور خانواده از اطلاعات امروزی برخوردار است امر مهمی به نظر می رسد.


شیوۀ کاربردیِ سؤال کردن در جلسه خواستگاری

در جلسه خواستگاری، سؤال‌های بسته اطلاعات خاصی به فرد نمی‌دهد و معقول نیست. منظور از سؤال بسته این است که مثلا شما به طرف مقابل می‌گویید بداخلاق هستید یا نه؟ طرف مقابل هم می‌گوید نه. هیچ فردی خودش را بداخلاق نمی‌داند و اگر بگوید هستم که دیگر جلسه خواستگاری ادامه پیدا نخواهد کرد!


امر ازدواج و انتخاب همسر برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است. موفقیت یا نبود موفقیت در این امر حساس، تعیین‌کننده سرنوشت جوانان است و سلامت جسم و روان و پیشرفت‌های مادی و معنوی آنان در عرصه‌های اجتماعی، ارتباطی تنگاتنگ با درستی یا نادرستی انتخاب همسر و پایداری یا ناپایداری ازدواجشان خواهد داشت. در همین‌باره، شیوه پرسیدن سؤالات در جلسه خواستگاری تأثیر زیادی بر رسیدن به شناخت صحیح و کافی از طرف مقابل دارد که در ادامه، نکاتی در این‌باره مطرح خواهد شد.
 
 شیوۀ کاربردیِ سؤال کردن در جلسه خواستگاری


عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.


عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.